Battambang

Czasu na Kambodżę mamy niewiele,   wiec troszkę objazdem jedziemy do Angkor Wat. Po drodze mały stopek  w wiosce . Podobno jest tu zespół ruin nazywany mały Angkor. Jako początek spotkania z kulturą  Khmerów fajna sprawa, ale chyba największym lokalnym hitem jest stara  kolejka do transportu ryżu z okolicznych pól . Konstrukcja maksymalnie prosta.:  dwie ośki z kołami kolejowymi luźno położone pod drewnianą platformą . Całość napędzana  silnikiem jak od kosiarki , przekazanie napędu paskiem klinowym, który robi jako sprzęgło .

DSCF2239DSCF2243DSCF2247DSCF2251P1040033P1040038P1040045P1040051P1040078

Torowisko od dawna powykrzywiane  i miejscami podparte tylko historią.
Chwilami tory się mijają, a w powstały uskok wstawiony jest kawałek opony .
Niewiele to jednak zmienia, bo skok na łączeniu rozkłada kręgosłup na kawałki.

DSCF2269DSCF2271

P1040082

Tor jest jeden, a pociągi pomykają w obu  kierunkach .  Aby się wyminąć trzeba jeden z pociągów rozebrać i zestawić z torów, a potem złożyć z powrotem

P1040090P1040109P1040115P1040117P1040118P1040130

Każda szanująca się kobieta stara się modnie ubierać . Od Wietnamu najbardziej modne są piżamki (koniecznie z kapeluszem na głowieUśmiech)

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: